w , , ,

Poranna medytacja i oddechy Wima Hofa. Intencja i afirmacje na dobry dzień.



Jeśli chcesz ze mną odbyć kolejne podróże, subskrybuj kanał.
Już 14 maja startujemy z odlotowym kursem on-line Quantum Intencji – https://klaudiapingot.pl/produkt/kurs-quantum-intencji/

Quantum Intencji to 27 dni treningu on-line z medytacjami i procesem zmian. To nie wiedza nas zmienia, a doświadczenie. Już niebawem, w czasoprzestrzeni naszych umysłów i świadomości, stworzę pole niezwykłych doświadczeń. Trening online z lekcjami dającymi siłę psychiczną, motywację, wiarę w siebie i wiedzę o niezwykłych eksperymentach i badaniach, wskazujących, między innymi że:

– wszyscy jesteśmy połączeni i istnieje kolektywna, zbiorowa świadomość (czasem nieuświadomiona),
– umysł ludzki, serce, emocje mają moc uzdrawiania ciała,
– każdy z nas ma możliwości korzystania z niezwykłej siły swojej intencji,
– każdy z nas może wprowadzić swój mózg i serce w stan koherentnej pracy, co bezpośrednio zmienia perspektywę i odbiór rzeczywistości.

Obserwuj mnie na Facebooku https://www.facebook.com/SpecBabka/
lub Instagramie https://www.instagram.com/specbabka/

Ten film powstał z uwagi na Wasze prośby, abym połączyła oddechy Wima Hofa z moimi medytacjami w języku polskim.
Jeśli chcesz zgłębiać metodę Wima Hofa, polecam materiały certyfikowanego instruktorami Metody Icemana: Martina Petrusa (po polsku) lub kanał Wima Hofa.
Medytacja prowadzona Wima Hofa znajduje się pod tym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=tybOi4hjZFQ

W tym materiale zastosujemy wyłącznie oddechy, bez ekspozycji na zimno. Następnie przejdziemy do medytacji i afirmacji.

Dzięki metodzie oddechowej Wima Hofa pH Twojej krwi wzrasta, aktywuje się sympatyczna część autonomicznego układu nerwowego. Badania udowadniają, że wykorzystując oddech i medytację jesteśmy w stanie wpływać na autonomiczny układ nerwowy, choć przez długie lata uważano, że jest on poza wpływem naszej woli i świadomości. Dzięki temu ćwiczeniu będziesz wpływać na homeostazę w swoim organizmie i układ odpornościowy.
Będziesz TEŻ lepiej zarządzać emocjami SIŁĄ WOLI.

Instrukcja:
1. Robimy 30 ODDECHÓW w sposób naturalny i ciągły, bez przerw między wdechem i wydechem. Po serii intensywnych oddechów, możesz odczuwać lekkie zawroty głowy. Jeśli poczujesz się nieswojo, przerwij ćwiczenie.

2. Po ostatnim, 30-tym wydechu, zatrzymujemy oddychanie, wchodzimy w stan retencji; wstrzymujesz powietrze do momentu, gdy poczujesz konieczność ZACZERPNIĘCIA POWIETRZA

3. Następnie Bierzesz głęboki wdech na 15 sekund.

4. Później Powtarzamy taką serię JESZCZE 2 razy, czyli łącznie mamy 3 rundy

5. Na końcu Przechodzimy w stan medytacji z intencjami i afirmacjami.

source

Komentarze

Dodaj odpowiedź
  1. Klaudio Kochana. Z całego serca dziękuję za tę medytację, za całą przestrzeń (filozofię) Quantum i Ubuntu. Dziękuję , że jesteś,że robisz to, co robisz, dla nas wszystkich.Ubuntu👏👏👏❤️❤️ ❤️❤️❤️

  2. Szanowna Pani Klaudio, Oddychanie metodą Wima Hofa są rewelacyjne. No i Twoje prowadzenie medytacyjne super.
    Czy oddychanie metodą Holendra można wykonywać częściej, jako typową terapię medyczną. ???????
    Dziękuję, że jesteś i zmieniłaś swoją profesję. Ubuntu. ❤️❤️❤️❤️❤️

  3. Klaudio, slucham Cie i ogladam od jakiegos czasu. Dzis trafilam na te medytacje. Dziekuje za to co doswiadczylam, dokad mnie zabralas. Ubuntu jestem bo ty jestes. Milo poczuc chemie. Pozdrawiam

  4. Dziękuję Klaudia <3 wspaniałe ćwiczenie 🙂 połączenie Twoich prostych i pięknych wskazówek, oddychania Icemana, intencji, cudownych afirmacji i super muzyki 🙂 ćwiczę z Tobą codziennie, dziękuję, że jesteś <3

  5. ❤❤ zmieniło się moje życie, dzięki Tobie Klaudia❤ oczywiście na lepsze, piękniejsze…dziękuję Ci😊 przesyłam moc uścisków, czułości, miłości, szacunku. Bądź z nami👍

  6. Dzięki za bardzo piękny proces medytacyjny.
    Klaudia Jesteś tu, ale jakby Ciebie nie było – super!
    Dajesz wolność z cudnym prowadzeniem, Cudna uczta. Jestem wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie L

Pozostaw odpowiedź Rodzinna dōTERRA Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

0